Autentificare

Compartiment Achiziții Publice

Primaria orasului Calimanesti lanseaza procedura în vederea achiziționării: ,,Servicii de consultanță pentru accesarea de fonduri în cadrul POR, 2021-2027, Sprijin pentru transport urban sustenabil si durabil, Apelul de proiecte PR SV/Orașe/4/2.8/2023 - Achiziția de mijloace de transport, dezvoltarea, extinderea și modernizarea infrastructurii necesare pentru o utilizare conformă a transportului public, oraș Călimănești, jud. Vâlcea” – 3 MODULE

      Serviciile solicitate pentru fiecare Modul în parte constau în:

  • Informarea achizitorului cu privire la condițiile de finanțare impuse de finanțator, etapele depunerii proiectului și orice alte informații relevante;
  • Elaborarea Cererii de finanțare conform ghidului solicitantului (inclusiv Bugetul proiectului, Activitățile de realizare a proiectului, Graficul de implementare etc.);
  • Completarea altor documente anexate Cererii de Finanțare: Declarații specifice, Lista de echipamente/ dotări/ lucrări/ servicii, Macheta financiară;
  • Întocmirea sau completarea Analizei cost-eficacitate;
  • Verificarea conformității documentațiilor tehnice necesare depunerii proiectului: Documentația de avizare a lucrărilor de intervenție, Expertiza tehnică, Proiectul tehnic;
  • Verificarea respectării condițiilor de eligibilitate, a indicatorilor de performanță energetică din auditul energetic al investiției;
  • Comunicarea cu toți factorii implicați în pregătirea proiectului;
  • Pregătirea dosarului complet de finanțare în vederea depunerii;
  • Înregistrarea on-line a proiectului;
  • Asistență pe toată perioada verificării proiectului până la încheierea Contractului de finanțare;
  • Completarea și depunerea, unor clarificări/documente solicitate suplimentar;
  • Asistență la vizitele de evaluare efectuate de către finanțator;
  • Asistență în pregătirea și transmiterea dosarului în vederea semnării Contractului de finanțare.

Un Modul se consideră o Cerere de Finanțare, ele fiind complementare.

În cazul în care sunteti interesati vă rugăm să depuneţi la registratura instituției, sau prin fax: 0250 750 082, sau e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., oferta dumneavoastra de pret până la data de 21.12.2023, ora 16:00, pentru efectuarea serviciilor mai sus mentionate.

Oferta va contine prețul fără TVA și va fi defalcat pe fiecare modul in parte.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut

Informaţii suplimentare:

Anunțul de atribuire a achiziției va fi publicat pe site-ul www.primaria-calimanesti.ro secţiunea Anunţuri – Achiziţii

Eventualele solicitari de clarificari se vor transmite la nr. fax: 0250 750 082 sau e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., iar raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi atasate la Anuntul aferent achizitiei de pe site-ul www.primaria-calimanesti.ro.

Pentru informaţii suplimentare va rugam sa ne contactaţi la tel. 0250.750.080, persoană de contact Cuprian Ştefan.